U heeft 14 dagen lang recht op teruggave van de levering van de goederen, onafhankelijk van het herroepingsrecht. De informatie over het herroepingsrecht en de gevolgen voor de intrekking zijn te vinden in onze algemene voorwaarden.

Retours

Als u de goederen wilt retourneren, moet u het product retourneren naar de winkel waar u het oorspronkelijk hebt gekocht. Neem contact op met de desbetreffende winkel en overleg hoe de retour moet gaan. De kosten van de retourzending zijn, tenzij anders vermeld, altijd voor rekening van de koper. Zorg er bij het inpakken van de goederen voor dat u het pakket zorgvuldig sluit en oude adresetiketten en oude barcodes verwijdert. Bovendien moet u in elk geval een aankoopbewijs (bijv. de factuur) voorleggen. De goederen mogen geen gebruikssporen vertonen en moeten binnen 14 dagen na ontvangst van de annulering of de retourorder bij de winkel in zijn geheel en in de originele verpakking aankomen.

Klacht

Bij aankoop via Hoomed zijn de wettelijke garantiebepalingen en garantierechten van toepassing. De garantieperiode is 2 jaar en begint met de levering van de goederen. Neem in geval van een gebrek of defect in het product contact op met de winkel bij wie u het product hebt gekocht. U vindt de contactgegevens in de orderbevestiging en op de factuur.

Extra

Het is aan de winkels die hun producten op Hoomed verkopen om hun retouren- en klachtenbeleid uit te breiden om hun klanten een unieke service te bieden. De richtlijnen en deadlines die hier worden gepresenteerd, worden altijd minimaal gehaald. U vindt de exacte voorwaarden van de interieurwinkels voor retourzendingen en klachten in het productdisplay onder Verzend- en leveringsvoorwaarden.

Dit artikel delen